
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Fizjo4Sport
Rejestracja i logowanie
- Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?
Nie, zamówienie można złożyć oraz zrealizować jako gość. Założenie konta pomoże Ci m.in. w szybkim wyszukiwaniu Twoich zamówień oraz zapisywaniu adresów dostawy co skutecznie przyspieszy realizację zamówień w przyszłości.
- W jaki sposób mogę założyć konto w sklepie internetowym?
Konto można założyć na kilka sposób. Możesz kliknąć w przycisk "Zarejestruj się" znajdujący się w prawym górnym rogu strony lub podczas składania zamówienia po wybraniu sposobu dostawy i płatności w koszyku.
Zamówienia
- W jaki sposób można złożyć zamówienie?
Wyszukaj produkt, który Ci się spodobał, następnie dodaj go do koszyka (w przypadku produktów występujących w kilku rozmiarach, niezbędne będzie określenie konkretnego rozmiaru przed dodaniem go do koszyka). Po naciśnięciu przycisku "Do koszyka" wyświetli Ci się informacja, czy chcesz dalej kontynuować zakupy czy chcesz przejść do koszyka, w zależności od potrzeb wybierz odpowiednie działanie. Do koszyka możesz przenieść się klikając w ikonkę koszyka, która znajduje się w prawym górnym rogu strony. Z widoku koszyka wybierz sposób dostawy oraz płatności i przejdź dalej, klikając w przycisk "Zamawiam". Następnie podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia, zaakceptuj regulamin i zamówienie przechodząc do podsumowania. Gotowe :)
- W jaki sposób można opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić na ostatnim etapie realizacji zamówienia. Do wyboru mamy bardzo szeroki wybór w zakresie płatności. Są to: przelew tradycyjny, przelewy błyskawiczne, płatność za pobraniem, karty płatnicze, Google Pay, Apple Pay, BLIK, PayPo oraz Raty.
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia określony jest na karcie produktu przy każdym z produktów. Praktycznie wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia, jeśli czas ten byłby wydłużony niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Czas dostawy zależy od wyboru formy dostawy (zazwyczaj 1-2 dni robocze). Zamówienia złożone do godziny 12:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia. W praktyce zamówienie złożone np. w poniedziałek o godzinie 11:20 najprawdopodobniej zostanie doręczone we wtorek. Natomiast zamówienie złożone w poniedziałek o godzinie 17:30 najprawdopodobniej zostanie doręczone w środę.
- Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak :) przyjmujemy zamówienia telefonicznie pod numerem: 884 034 514.
Faktura VAT
- Czy wystawiacie faktury VAT do zamówień?
Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, którą przesyłamy drogą mailową na adres podany w zamówieniu. Jeśli chcesz otrzymać fakturę w formie papierowej, powiadom nas o tym.
- Co jeśli na mojej fakturze jest błąd?
Jeśli znalazłeś błąd na fakturze powiadom nas o tym. Poprawimy błędy i przekażemy Ci poprawioną fakturę.
- W jakim czasie od złożenia zamówienia otrzymam fakturę VAT?
Faktury generowane są w momencie realizacji zamówienia. W praktyce fakturę otrzymasz tego samego lub maksymalnie następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia w sklepie.
- Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?
Oczywiście jednakże faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy tylko i wyłącznie instytucjom publicznym (gminy, szkoły, szpitale, biblioteki, itp.). W celu uzyskania faktury z odroczonym terminem płatności zamówienie należy złożyć telefonicznie pod numerem: 884 034 514 lub mailowo na adres: sklep@fizjo4sport.pl
Wysyłka i dostawa
- Jaki jest koszt wysyłki w sklepie online?
Koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy. Koszty można sprawdzić w zakładce: Czas i koszty dostawy lub w koszyku (ceny podane są przy każdej dostępnej formie dostawy).
- Czy mogę osobiście odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, podczas składania zamówienia wybierz opcję "odbiór osobisty". Po przygotowaniu produktów poinformujemy Cię telefonicznie o możliwości odbioru.
- Jakie są dostępne formy dostawy?
W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Paczkomaty inPost
- Kurier inPost
- Kurier DPD
- DPD - odbiór w punkcie
- Odbiór w punkcie Pocztex
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy (po wcześniejszym ustaleniu)
Zwroty i reklamacje
- Ile mam czasu na zwrot towaru zakupionego w sklepie online?
Na zwrot towaru mają Państwo 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Proces zwrotów i reklamacji został szczegółowo opisany w zakładce: Zwroty i reklamacje.
- Otrzymałem uszkodzony / inny niż zamawiałem produkt
Jeśli otrzymałeś inny produkt niż zamawiałeś lub zauważyłeś, że jest on uszkodzony niezwłocznie nas o tym powiadom. Odbierzemy od Ciebie wadliwy produkt i wyślemy nowy, wolny od wad. Przed wysyłką towarów sprawdzamy każdy produkt w celu zminimalizowania opisanej sytuacji.
- Nie trafiłem z rozmiarem, czy mogę dokonać wymiany?
Tak, w tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Poprosimy Cię wówczas o wskazanie nowego rozmiaru, który mamy do Ciebie wysłać i poprosimy o odesłanie produktu na adres sklepu, tj.: Fizjo4Sport, Babice 26, 23-413 Obsza, tel.: 884 034 514. Poniesiesz koszt odesłania produktu do nas natomiast my opłacimy wysyłkę nowego rozmiaru.
- Czy zwrot jest bezpłatny?
Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Płatności i kody rabatowe
- Błąd płatności, co zrobić w takiej sytuacji?
W sytuacji, w której nie udało Ci się opłacić zamówienia możesz rozwiązać problem na dwa sposoby:
1. Wpłata na rachunek bankowy przelewem tradycyjnym na dane:
Fizjo4Sport
mBank S.A.
Numer konta: 23 1140 2004 0000 3902 8054 9795
W treści przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
2. Skontaktuj się z nami i poproś o wysyłkę za pobraniem, wówczas zamówienie opłacisz u kuriera.
- Czy dostępne są jakieś kody rabatowe?
Tak, dla nowych klientów przy założeniu konta w sklepie lub zalogowaniu się za pośrednictwem mediów społecznościowych oferujemy 5% rabat na pierwsze zakupy.
Kod rabatowy można uzyskać również zapisując się do naszego newslettera - jest to również wartość 5% na zakupy.
Obsługa klienta
- W jakich godzinach dostępna jest infolinia telefoniczna?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. W weekendy nie pracujemy.
- Jak długo muszę oczekiwać na odpowiedź na maila?
Wszystkie zgłoszenia realizujemy na bieżąco, czas oczekiwania na odpowiedź w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku) wynosi maksymalnie 2 godziny. Na wiadomości z weekendu odpowiadamy niezwłocznie w pierwszy dzień roboczy.
Pytania ogólne
- Mam problem z doborem produktu, nie wiem jaki wybrać, co zrobić?
Jeśli nie wiesz jaki produkt będzie dla Ciebie odpowiedni możesz do nas zadzwonić lub napisać maila. Nasz wyspecjalizowany zespół składający się z fizjoterapeutów i entuzjastów sportu pomoże Ci wybrać odpowiednie dla Ciebie produkty w zależności od urazu oraz przeznaczenia.
- Napotkałem problem podczas poruszania się po stronie, składaniu zamówienia
Jeśli jakaś kwestia na stronie jest dla Ciebie niejasna lub wystąpił jakiś problem techniczny powiadom nas o tym. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą i usuniemy błędy.
- Czy mogę anulować złożone już zamówienie?
Tak jednakże do momentu, w którym zamówienie nie zostało jeszcze spakowane. W innym wypadku nie mamy fizycznej możliwości, by anulować zamówienie.
- Popełniłem/am błąd przy podawaniu adresu dostawy, czy mogę go zmienić?
Tak jednakże do momentu, w którym zamówienie nie zostało jeszcze spakowane. W innym wypadku nie mamy fizycznej możliwości, by zmienić adres dostawy.