Fizjo4Sport
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

Darmowa dostawa dla zamówień od 199 zł!

Rabat 5% dla nowo zalogowanych użytkowników!

FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Fizjo4Sport

 

Rejestracja i logowanie

 

  • Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie, zamówienie można złożyć oraz zrealizować jako gość. Założenie konta pomoże Ci m.in. w szybkim wyszukiwaniu Twoich zamówień oraz zapisywaniu adresów dostawy co skutecznie przyspieszy realizację zamówień w przyszłości.

  • W jaki sposób mogę założyć konto w sklepie internetowym?

Konto można założyć na kilka sposób. Możesz kliknąć w przycisk "Zarejestruj się" znajdujący się w prawym górnym rogu strony lub podczas składania zamówienia po wybraniu sposobu dostawy i płatności w koszyku.

Zamówienia

  • W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Wyszukaj produkt, który Ci się spodobał, następnie dodaj go do koszyka (w przypadku produktów występujących w kilku rozmiarach, niezbędne będzie określenie konkretnego rozmiaru przed dodaniem go do koszyka). Po naciśnięciu przycisku "Do koszyka" wyświetli Ci się informacja, czy chcesz dalej kontynuować zakupy czy chcesz przejść do koszyka, w zależności od potrzeb wybierz odpowiednie działanie. Do koszyka możesz przenieść się klikając w ikonkę koszyka, która znajduje się w prawym górnym rogu strony. Z widoku koszyka wybierz sposób dostawy oraz płatności i przejdź dalej, klikając w przycisk "Zamawiam". Następnie podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia, zaakceptuj regulamin i zamówienie przechodząc do podsumowania. Gotowe :)

  • W jaki sposób można opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić na ostatnim etapie realizacji zamówienia. Do wyboru mamy bardzo szeroki wybór w zakresie płatności. Są to: przelew tradycyjny, przelewy błyskawiczne, płatność za pobraniem, karty płatnicze, Google Pay, Apple Pay, BLIK, PayPo oraz Raty.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia określony jest na karcie produktu przy każdym z produktów. Praktycznie wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin od złożenia, jeśli czas ten byłby wydłużony niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Czas dostawy zależy od wyboru formy dostawy (zazwyczaj 1-2 dni robocze). Zamówienia złożone do godziny 12:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia. W praktyce zamówienie złożone np. w poniedziałek o godzinie 11:20 najprawdopodobniej zostanie doręczone we wtorek. Natomiast zamówienie złożone w poniedziałek o godzinie 17:30 najprawdopodobniej zostanie doręczone w środę.

  • Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak :) przyjmujemy zamówienia telefonicznie pod numerem: 693 270 446.

Faktura VAT

  • Czy wystawiacie faktury VAT do zamówień?

Tak, do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, którą przesyłamy drogą mailową na adres podany w zamówieniu. Jeśli chcesz otrzymać fakturę w formie papierowej, powiadom nas o tym.

  • Co jeśli na mojej fakturze jest błąd?

Jeśli znalazłeś błąd na fakturze powiadom nas o tym. Poprawimy błędy i przekażemy Ci poprawioną fakturę.

  • W jakim czasie od złożenia zamówienia otrzymam fakturę VAT?

Faktury generowane są w momencie realizacji zamówienia. W praktyce fakturę otrzymasz tego samego lub maksymalnie następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia w sklepie.

  • Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności?

Oczywiście jednakże faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy tylko i wyłącznie instytucjom publicznym (gminy, szkoły, szpitale, biblioteki, itp.). W celu uzyskania faktury z odroczonym terminem płatności zamówienie należy złożyć telefonicznie pod numerem: 693 270 446 lub mailowo na adres: sklep@fizjo4sport.pl

Wysyłka i dostawa

  • Jaki jest koszt wysyłki w sklepie online?

Koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy. Koszty można sprawdzić w zakładce: Czas i koszty dostawy lub w koszyku (ceny podane są przy każdej dostępnej formie dostawy).

  • Czy mogę osobiście odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?

Tak, podczas składania zamówienia wybierz opcję "odbiór osobisty". Po przygotowaniu produktów poinformujemy Cię telefonicznie o możliwości odbioru.

Zwroty i reklamacje

  • Ile mam czasu na zwrot towaru zakupionego w sklepie online?

Na zwrot towaru mają Państwo 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Proces zwrotów i reklamacji został szczegółowo opisany w zakładce: Zwroty i reklamacje.

  • Otrzymałem uszkodzony / inny niż zamawiałem produkt

Jeśli otrzymałeś inny produkt niż zamawiałeś lub zauważyłeś, że jest on uszkodzony niezwłocznie nas o tym powiadom. Odbierzemy od Ciebie wadliwy produkt i wyślemy nowy, wolny od wad. Przed wysyłką towarów sprawdzamy każdy produkt w celu zminimalizowania opisanej sytuacji.

Pytania ogólne

  • Mam problem z doborem produktu, nie wiem jaki wybrać, co zrobić?

Jeśli nie wiesz jaki produkt będzie dla Ciebie odpowiedni możesz do nas zadzwonić lub napisać maila. Nasz wyspecjalizowany zespół składający się z fizjoterapeutów i entuzjastów sportu pomoże Ci wybrać odpowiednie dla Ciebie produkty w zależności od urazu oraz przeznaczenia.

  • Napotkałem problem podczas poruszania się po stronie, składaniu zamówienia

Jeśli jakaś kwestia na stronie jest dla Ciebie niejasna lub wystąpił jakiś problem techniczny powiadom nas o tym. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą i usuniemy błędy.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl